ה- Yeezy 700 Mnvn ‘Triple Black’ ו- ‘Orange’ מאושר

ובכן, זה בהחלט לא היה צפוי. מוקדם יותר השבוע דיווחנו ש- Yeezy 700 ‘MNVN’ היה בעבודות ושמועה על ירידה בתחילת השנה הבאה. בתפנית צפויה של האירועים, הנעל אושרה כעת כצללית חדשה לחלוטין שכונתה בעבר את Yeezy 700 VX.

700 MNVN, שנחשף על ידי Sneaker Insiders Yeezy Mafia, ישתחרר ב- ‘Triple Black’ ו- ‘Orange’ Colourways, עם גוונים נוספים שצפויים לרדת זמן קצר מאוד לאחר מכן. קיצור של “Minivan”, הנעל דלפה במקור בספטמבר של השנה שעברה, כאשר קניה ווסט העניקה באופן אישי זוג ‘צהוב קפוא למחצה’ למנהל של 6ix9ine.

פרי המוח של כריסטיאן טרסר וסטיבן סמית ‘, הסניקרס כולל בנייה שונה לחלוטין בהשוואה ל- V1 ו- V2. בעוד שהיא מתהדרת באותה יחידת עלייה בדיוק, שלמה עם העקומות האגרסיביות והקצוות החדים, החלק העליון שונה לחלוטין. במקום קוקטייל הזמש, העור והרשת שהתרגלנו אליו, הוא מעוצב כעת מחומר ניילון שהוא מלוטש ומייעל.

כרטיסיית משיכה גדולה מדי מחניקה את העקב, ואילו מיתוג “700” עצום מעטר את הפאנלים הצדדיים לרוחב ומדיאלי. ניתן למצוא גם אלמנטים של 3M סביב קופסת הבוהן והעקב, ומאפשרים לראשי נעלי ספורט להתגבר אפילו בתנאי אור נמוכים.

בניגוד לכל דבר שראינו בעבר, Yeezy 700 MNVN ישחרר בתחילת השנה הבאה עם תווית מחיר של כ -180 ליש”ט. זה פחות יקר משמעותית מכך 700 ההרכב הנוכחי, ולכן ניכר מאוד שדובק לך דבק בערבות שלו ל”ייזי לכולם “. מה אתה חושב על המהדורה הזו? האם אתה תופס זוג? תן לנו לדעת מה בראש שלך, וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הסופר היחיד לחדשות הסניקרס החמות ביותר!

Leave a Reply

Your email address will not be published.