ה- Supreme X Nike SB Dunk Low “Stars” צונח בתחילת השנה הבאה!

אין ספק במוחו של אף אחד שהדאנק נמוך הוא הנעל הכי חמה משנת 2020, ועכשיו, נראה כאילו המגה ההייפ הזה אמור להמשיך לשנה הבאה כשאנחנו מביטים את המבט הראשון שלנו ב- Supreme X Nike SB אוסף דאנק נמוך “כוכבים”! הנהון ל”כוכבים “העליונים הנחשקים ביותר X Nike Dunk High משנת 2003, הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה!

מידע ותמונות באדיבות Sneaker Insiders @SoleHeatonFeet ו- @Ph_Community, “הכוכבים” הנמוכים “דאנק” יגיעו לארבעה צבעים, כולל “ירוק ממוצע”, ​​”Barkroot Brown”, “Hyper Blue” ו- “Black”. רביעיית החום הגבוהה תיעשה בעור התקרת המזויפת לאורך כל הדרך, ואילו פיזור של כוכבים יחנם את הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים, ממש כמו ה- OG מ- ’03.

תמונה באמצעות ph_community

תמונה באמצעות ph_community
בעוד שהצבעים המקוריים ככל הנראה לא יעשו קאמבק, זה די והותר כדי לספק את צמאוננו. ראוי גם לציין כי שמועות מוקדמות הצהירו כי זה לא יהיה הקולאב הרשמי של ה- X Nike הרשמי, אבל נראה שזה יהיה בסופו של דבר!

כמעט שום דבר אחר לא ידוע על קולקציית “הכוכבים” Supreme X Nike SB Dunk Low “Stars” ברגע זה בזמן, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות נוספות ככל שהוא מתפתח! אם כבר מדברים על זה, זה נראה כאילו “כוכבים” עליון X Air Jordan 1 יכול להיות ביצירות!

תמונה באמצעות ph_community

תמונה באמצעות ph_community

Leave a Reply

Your email address will not be published.