התבונן ראשון בתמונת השבר X Clot X Nike Air Marese 1 ‘Black’

באמצעות Kickwhoshow
אחרי שקיבלו מבט של צבע “משחק רויאל” בשבוע שעבר, אנו בוחנים כעת את המבט הראשון שלנו על השבר הצפוי X Clot X Nike חיל האוויר 1 ‘שחור’! מיוצר בשותפות עם הירושי פוג’יווארה ואדיסון חן, זהו אחד משיתופי הפעולה המרגשים ביותר של AF1 אי פעם, ואנחנו מעבר להדבקה!

החלק העליון מעוצב ממשי שחור ומפואר, מעוטר בדפוסים סיניים סטנדרטיים, מהווה הנהון למורשת המולטי-היפנאט של הונג קונג. סוווש התגנבות יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב ומדיאלי בעור פרימיום, ואילו אלמנטים מלאים נוספים של תבואה מעטרת את הלשון לתוספת יוקרה.

תמונה באמצעות kickwhoshow

תמונה באמצעות kickwhoshow
דבר אחד שאולי אינך יודע על ‘השחור’ הוא שכמו משחררים קודמים של Clot AF1, ניתן לשרוף את עליון הפרימיום כדי לחשוף שכבת בסיס מסתורית מתחת. אחד משנת 2019 הוא הרבה מגמות נעלי ספורט פופולריות, כאשר המשי משיר, עור אדום בולט נחשף שלם עם רעם שבר חום אדמה ופירוט גיאומטרי.

נעים כלפי מטה, נייקי אייר אמצע הקלאסי קיים לנוחות וריפוד שזה הרמה הבאה. זה מרופד עם גומי מסטיק למתיחה לאורך זמן עם כל שלב, ומסיים את האסתטיקה המפוארת.

תמונה באמצעות kickwhoshow

תמונה באמצעות kickwhoshow
אם כמונו, אתה רוצה את Fragment X Clot X Nike Mare Fore 1 ‘Black’ באוסף שלך, הוא אמור לרדת מתישהו החודש בסביבות 200 פאונד. אמנם זה אולי נראה תלול בהתחלה, אך אתה צריך לזכור שמדובר בקולב תלת-כיווני נדיר משלושה מהשמות הגדולים בתעשייה, כך שזה בהחלט שווה את הכסף הזה. וודא שאתה נשאר מעודכן לקבלת מידע רב יותר על שחרור, ושמור עליו נעול בספק היחיד לחדשות הסניקרס הנוכחיות והגדולות ביותר!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.