מבט ברגל על ​​ה- Nike Adapt BB

לאחר שנצץ בהצצה מוקדם יותר השבוע, אנו מקבלים כעת מבט ברגל על ​​ה- Nike Adapt BB החדש לגמרי. הנעל הזו מתפקדת כיורשת של ה- HyperAdapt 1.0 הפופולרי ביותר של 2016, נעל זו היא באמת עתיד הסניקרס.

כפי שצוין בדליפה מוקדמת, ה- Adapt BB לוקח צורה של נעל כדורסל. לאחר שהחליק את כף הרגל פנימה, הנעל תתעורר מיד לחיים, תאורה ותתאים לצורת כף הרגל שלך כך שתמיד תקבל את ההתאמה המושלמת. מערכת השרוך ​​העצמי הגאוני עוצבה גם היא באופן מלא. מנוע קטן בתוך המדרס בינונית מושך את השרוכים כדי להדק את הקנינה והרביעית-צירית המתאימה זה לזה. עם התפתחות החדשנות של נייקי Fitadapt, המנוע הפך קטן יותר וקל יותר, מה שמאפשר יישומים רבים יותר על פני יותר ענפי ספורט.

תמונות באדיבות HypeBeast, אתה יכול גם לבדוק את אפליקציית הסמארטפון החדשה לגמרי, המאפשרת לך לכוונן את ההתאמה שלך, לעבור בין קביעות מוגדרות מראש, להתאים את האורות, לבדוק את רמות הסוללה ועוד. בנוסף, בניגוד לקודמו, נעלי הספורט בכדורסל מטען באופן אלחוטי על ידי הצבתם על מחצלת.

ה- Nike Adapt BB, צפוי לקבל שחרור רחב יותר בפברואר 2019, ותחזיר אתכם בסביבות 300 ליש”ט, וזה באופן סביר יותר בהשוואה ל- HyperAdapt 1.0. האם אתה מוגדר לשחרור זה? או שזה גם קצת מאוחר? יידע אותנו אם תסתפק, וודא שתוריד את אפליקציית הספקים היחידה הרשמית בחינם אידיאל עכשיו! בחדשות נעלי ספורט אחרות, אנו דנים כמה מהר מותגי אופנה גונבים סגנונות נעלי ספורט ומסתלקים ממנו.

אם אתה מאמין לחטוף איזה נייקי חום חדש לגמרי, הקפד לבדוק את הזרם כאן!

תמונות באמצעות HypeBeast

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.