“ג’ינס” וינטג ‘אייר ג’ורדן 3 נמצא בקרוב בשיטה

Nike Air Jordan 3 “ג’ינס” וינטג’ הוא אחד ממספר עיצובים של ג’ורדן חדשים לגמרי שנחשפו כחלק מקולקציית סתיו 2020 של ג’ורדן ברנד קודם לכן השבוע. לאחר שזכה למראה המסורתי של ה- OG AJ3, שחרור מחדש זה מציג לוחות ג’ינס המטפלים בפיל המפורסם מדפיס את כולנו מבינים כמו גם אהבה, מכניסים טוויסט טרי על הצללית המוכרת.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
העלונים מעוצבים מעור נלהב עליון, העוצמה מטפלת בתחושה מתקדמת מייד שהוצגה לאורך כל שאר הנעליים, כאשר העיצוב המסורתי של טינקר האטפילד נראה טוב מתמיד. סיום מבטאים אדומים מפרקים את המראה הלבן, כאשר המיתוג יגיע לסוג של ג’אמפמן רקום בלשון, כמו גם הלוגו של נייקי אוויר הנחשק ביותר בעקב, שאותו אנו מעריצים ישתוללו.

לוחות הג’ינס מצוינים כי הם מושפעים מג’ינס גולמי יפני, כמו גם יתיישן יפה לאורך זמן. פאנלי הג’ינס נמצאו בעקב, קופסת הבוהן כמו גם הצווארון, ומסיימים את הדפס הפילים המפורסם שנורמלי של שחרור אייר ג’ורדן. אם אתה מבקש לשים יד על אלה, החדשות הגדולות הן שהם אמורים להציג מתישהו באוגוסט, כך שלא תצטרך לחכות הרבה זמן. בינתיים, שמור אותו נעול לספק היחיד כמו גם בזמן שאתה כאן בדוק את מערך הסתיו 2020 המלא של ג’ורדן ברנד!

תמונה באמצעות נייקי

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.