המראה הטוב ביותר שלך עדיין ב- Yeezy Boost 380 “Calcite Glow”

לאחר שנראה במבט על “אוניקס” אתמול, אנו מקבלים עכשיו את המראה הטוב ביותר שלנו ועם זאת על Yeezy Boost 380 הצפוי לַהַט”! תחילה דלף כל הדרך בחודש יוני, זה דמיון בולט לשחרור “החייזר” בשנה שעברה, אך עם כמה הבדלים בולטים שבהחלט ראוי להזכיר.

עם עליון Primeknit דמוי גרב, “זוהר הקלציט” כולל לוח צבעים “לבן משולש” עם חלקי רשת שזופים המגדלים את הלוחות הצדדיים הרוחביים והמדיאליים. לא רק שזה מציע את חוויית הנשימה האולטימטיבית, הוא גם משמש גם כעליות, שם מערכת השרוך ​​האינסופית החדשה של קניה ווסט יכולה לולאה פנימה והחוצה בצורה חלקה. אמנם ההתקנה החדשה הזו התקבלה די טוב על ידי ראשי נעלי ספורט רבים עד כה, אם אתה יותר מסורתי אז אדידס הוסיפה גם זוג קונבנציונאלי בתיבה.

היעזי יושב על גבי שטח של שופע גבר שמנת שנוח כמו שהוא נוח. למעשה, חלקכם חושבים שזה אפילו טוב יותר מ- 350 V2. למרות שזה אולי נראה מעט מופרך, אנחנו לא באמת מופתעים בהתחשב בעקב בדגם הזה הרבה יותר שמנמן.

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888
כמובן שכפי ששמו הצבעוני מציין בבירור, “זוהר הקלציט” מאיר ברגע שאתה עובר לסביבה אפלה יותר. בניגוד ל”זוהר Hylte “שלפי השמועה צונח אזורית בהמשך השנה, החלק העליון של זה זוהר גם הוא.

לדברי Ye עצמו, אדידס Yeezy Boost 380 “זוהר קלציט” צפוי לרדת ב -31 באוקטובר בדיוק בזמן לעונה המפחידה. תן לנו לדעת מה אתה חושב על הצבעון החתוך הנקי הזה, ובעוד שאתה כאן, אנו נותנים לך את ההזדמנות לזכות ב- Yeezy Boost 350 V2 “פחמן” בחינם עכשיו!

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published.