התכונן לחזרתו של שון Wotherspoon x Air Max 1/97

במבט לאחור על 2018, היה מאמן אחד שעמד בנפרד כמיטב ההודעות והביקוש, אפילו בהשוואה לכל אותם Yeezys ו- Off- לְבָנִים. כמובן שזו הייתה הצללית ההיברידית של שון וורטספון והזוכה בקמפיין ההצבעה של נייקי.

Air Max 1/97, שהושק כדי לחפוף עם חגיגות אייר מקס 2018, היה שחרור תזזיתי והשאיר רבים ללא שום דבר מלבד ל. באופן לא מפתיע, מחירים מחודשים שנורו דרך הגג. נכון לעכשיו, תצטרך להיפרד עם יותר מ- 600 ליש”ט כדי להחזיק זוג. זה כמעט נראה כמו מחיר קטן לשלם עבור עיצוב שישב לנצח בהיכל התהילה של הסניקרס. אבל לפני שאתה שוקל לקחת הלוואה בנקאית, ייתכן שיהיה כדאי להחזיק מעמד. 2019 היא השנה בה שון ווספון חושף את שיתוף הפעולה הגדול השני שלו עם נייקי!

על פי @modernnotoriety, שון Wotherspoon x Nike Air Max 1/97 2.0 מכה במדפים בהמשך השנה. הנעל נחשבת להתפאר במבנה זהה כמעט זהה עם מיתוג לשון עליון מעוצב וקורדרוי. אך בניגוד למקור הצבעוני יותר, זוג זה בוחר לעליון בצבע כחול בעיקר. להיטים של צהוב נראים לרירית הפנימית הקטיפה ואותו צבע של תכונות אדומות ליחידת האוויר.

תאריך שחרור מדויק עדיין לא ידוע אך מקורות מציעים “סוף 2019”. אם השמועות יתבררו כנכונות, שון Wotherspoon Air Max 1/97 2.0 יכול להיות המהדורה הגדולה ביותר השנה!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.