שחרור תזכורת: אל תחמיץ את אוסף Ruohan Wang X Nike!

זהו זה. אחרי שהסתכלת ראשונה מאוד באפריל, אוסף Ruohan Wang X Nike הצפוי לחם הוא לבסוף כאן. היא מיוצרת בשותפות עם האמנית מבוססת ברלין, והיא לקחה שלוש מהמותג של המותג Beaverton של הרבה צלליות מפורסמות, וכולן מציגות מחר ב -24 בספטמבר!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
המורכב מחיל האוויר 1, Air Max 90, וכמובן, ה- Blazer Mid, זן Ruohan Wang Nike הוא אחד השותפויות המיוחדות ביותר שצמצמו השנה. כל זוג נוצר עם ויברציות יום כדור הארץ, ומוצב תוך שימוש ב- FlyLeather – חומר בר -קיימא המיוצר עם לפחות 50% סיבי עור ממוחזרים. לא רק שזה מתפקד את אותם תכונות בדיוק כמו עור פרה מסורתי, זה מאוד ידידותי לאווירה וגם בר קיימא ביותר, מקשר לחלוטין לנושא של הצמד.

ניתן לגלות את עבודתו של וואנג בכל נעל. בין אם מדובר בגלובוס, להדפיס פרה או באנשים שעושים פעילויות שונות ומודעות לסביבה, היא הזרימה את סגנון החתימה שלה לכל איור, וכתוצאה מכך אסתטיקה מיוחדת באמת שקשה להתעלם ממנה. לאחר מכן כל נעלי ספורט מעוגלות בלשון ועקב בהתאמה אישית, ומסיימים את העיצובים.

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי
אוסף Ruohan Wang X Nike אינו ניתן להציג מחר ב -24 בספטמבר, אז הקפד לשמור אותו נעול בספק היחיד לאפשרות הטובה ביותר שלך ל- COP! הבה נבין לאיזה עיצוב תלך, ובחדשות נלוות, Peaceminusone X Nike חיל האוויר 1 “Para-Noise Part 2” לבסוף מקבל תאריך שחרור!

תמונה באמצעות נייקי

תמונה באמצעות נייקי

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.