הקלוט X Nike Air Max 1 “Kiss of Death” משנת 2006 עושה קאמבק

עוד בשנת 2006, הונג קונג רב-היפנת אדיסון צ’ן התחברה עם האמן האגדי מק יאן כמו גם הסוווש לקריש ה- X נייקי אייר מקס 1 “נשיקת המוות”. מיועד לחגוג את פתיחת הבוטיק הראשון של סין, ACU, הוא נחשב על ידי רבים כגריירים הקדושים ביותר, במיוחד עבור Sneakerheads באסיה. כעת, על פי Sneaker insider @pyleaks אמין, Collab של שלוש השיטות אמור לעשות קאמבק, כמו גם הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה!

תמונה דרך מוצרי אצטדיון
בהשראת הרעיון של “צ’י” שבתרבות הסינית הוא כוח החיים החשוב הזורם עם הגוף, “נשיקת המוות” צריכה להיות אחת ה- AM1 המובחנות ביותר שקיימות. עם ערכת צבעים בצבע בז ‘, כתום, כמו גם אדום, קופצים של ידידותי לסביבה מתפקדים באופן כללי עבור פופ ניגודי בולט.

מעוצב בעיקר של זמש חלקה וחמאה, תוכלו גם לגלות עור נחש על נייקי סוווש כמו גם מקף עור יען בעקב. כמובן, איננו יכולים לדבר על “KOD” מבלי לדון בפאנלי ה- TPU השקופים המקשטים את תיבת הבוהן, ומציגים בגאווה את המדרס בהשראת הדיקור בפנים.

ברגע זה בזמן, שום דבר אחר לא מובן לגבי הקלוט X Nike Nike Air Max 1 “Kiss of Death”, עם זאת הוא צפוי לרדת מתישהו בשנת 2021. בואו נבין אם תוסיף זוג לאוסף שלך, כמו גם בזמן שאתה כאן, עיין במבט הראשון שלך על ה- Peaceminusone X הבא של G-Dragon הבא של חיל האוויר נייקי 1 “Para-Noise”!

תמונה דרך מוצרי אצטדיון

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.