האם זה יכול להיות ה- Dragon Ball Z X Adidas Orignals המין האנושי NMD?

בסוף השנה שעברה, הוא נחשף על ידי Yeezy Mafia כי שיתוף פעולה בין אדידס מקוריים לבין האנימה היפנית האהובה מאוד דרקון בול Z היה ביצירות. כמעט לא נחשף שום דבר אחר לגבי השותפות, מלבד העובדה שהחבילה תכלול שבעה נעלי ספורט, ותיפול בסוף השנה.

עם זאת, נראה כי לא נצטרך לחכות הרבה יותר זמן כדי לראות את נעלי הספורט המדוברות. מוקדם יותר היום, תמונות של ‘תא’ Pershere ‘ו- Yung-1’ Frieza ‘צצו ברשת, ועל ידי המראה של זה, המין האנושי של ה- NMD יהיה גם חלק מהחבילה הצפויה ביותר.

כוכבים רקומים מצוירים בכל רחבי דרקון בהשראת כדור כתום בהשראת כדור דרקון, מעטרות את קופסת הבוהן של הגזעים האנושיים הללו. שרוכים שחורים מנוגדים עוטפים את הסניקרס, וזוג תקעים של EVA משלים משלימים את הצדדים של גדלים את המדרס האמצעי באורך המלא. כדי לסיים את העיצוב, מופיע מיתוג משותף של Dragon Ball Z X Adidas Originals על המדרס.

למרות שאיננו בטוחים לחלוטין אם אלה לגיטימיים של 100% או לא, זה יכול לרמוז על מה שיגיע הלאה לשיתוף הפעולה של Dragon Ball Z X Adidas Originals שיגיע בהמשך השנה. מה אתה חושב על המירוצים האנושיים האלה ב- NMD? האם הם שוטר צריך? הודע לנו על מחשבותיך בקטע התגובות למטה.

יש לך חדשות נהדרות? שלח לנו דוא”ל ישירות לכתובת newsbox@thesolesupplier.co.uk על ההזדמנות שלך להיות מוצגת.

Leave a Reply

Your email address will not be published.