ה- Kaws X Sacai X Nike Blazer Low מוכרז רשמית

זה לא סוד שקנאי הנעלה משתוללים בשיתופי פעולה, כך שאנחנו די בטוחים שהמאמץ התלת-כיווני הקרוב הזה בין Kaws, SACAI ונייקי הולך לפנות כמה ראשים! תמונות של סאקאי X נייקי בלייזר נמוך דלפו לראשונה ביולי בשנה שעברה וכעת ניכר כי הצללית הועברה גם על ידי לא אחר מאשר Kaws (שם אמיתי בריאן דונלי), האמן והמעצב הנכבד.

לאחר שהציב תמונות טיזר לחשבון האינסטגרם שלו, Kaws המשיך להודיע ​​שהשלישייה שימשה את אוסף הקפסולות שלם, כאשר המרכז הוא הנמוך בלייזר. אין לנו ספקות שזה הולך להיות אחד השיתופי פעולה החמים ביותר השנה, מכיוון שלשני משתפי הפעולה יש רשומות ענק עם נייקי!

התמונות שפורסמו בלבוש ראווה שנחתך בחתימתו של סאקאי אוונגרד אסתטיקה, ומציגות את הדמות “המלווה” המפורסמת של KAWS שהרבה מאוד יכירו ואוהבים. צבעים בהירים מעטרים את הלבוש בזמן שנראה כי הבלייזר מעוטר בתכנית צבע כתומה, לבנה ואדומה. הצילומים רק מאפשרים לנו לראות נוף קדמי של נעלי הספורט ועד כה לא ברור אם מיתוג Kaws יופיע.

אם אתה כבר מתלהב לגבי Kaws x Sacai x נייקי בלייזר נמוך, תצטרך לשבת חזק עוד עוד עוד, כפי שנאמר כי האוסף ישוחרר ביולי 2021. שמור אותו נעול באידיאלי כאן ב ספק יחיד לכל החדשות והעדכונים הנוכחיים ובעוד שאתה כאן, הקפד לבדוק את נייקי אייר הוארצ’ה “Scream Green” שתוגדר לעשות קאמבק בקרוב מאוד!

תמונה באמצעות Kaws

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.